Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 1.
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 2.
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 3.
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 4.
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 5.
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 6.
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 7.
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 8.
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 9.
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 10.
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 11.
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 12.
  • Referāts 'Televīzijas loma vērtību socializācijā bērniem', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    2
2.  Kas ir socializācija?    2
3.  Vērtības – kas tās ir un kādas tās ir    3
4.  Vērtību funkcijas    4
5.  Televīzijas funkcijas; kāpēc bērni skatās televīziju    5
6.  Televīzijas loma bērnu socializācijā un vērtību apgūš.anas procesā (televīzijas ietekme uz bērniem)    7
7.  Vērtību sistēmas un to socializācija caur televīziju Latvijā    9
8.  Secinājumi    10
9.  Atsauces    12
Darba fragmentsAizvērt

Lielākā daļa mediju ziņu, vienalga, vai tās ir izklaidējoši fantastiskas vai informatīvas, ir ierakstītas ar vērtību palīdzību, un tādēļ var tikt identificētas caur dekonstruktīvām mediju teksta analīzes metodēm. Faktiski pēdējā gadsimta laikā masu mediji kļuva par galveno socializācijas un vērtību apgūšanas aģentu attīstītākajās sabiedrībās. Mediji palīdz cilvēkiem izveidot spriedumus par vērtībām, kad tie pieņem redaktora vai “vārtsarga” lēmumus par to, kurus raidījumus atlasīt, kuras tēmas uzsvērt, nosakot, kuri sabiedrības cilvēki ir varoņi, bet kuri – nelieši.1
Arī bērni tiek socializēti ar masu mediju starpniecību, kas sasniedz plašu cilvēku loku. Tā ir televīzija, radio, kino, video, kompaktdisku un kasešu ieraksti, datori (internets), grāmatas, žurnāli un avīzes.…

Atlants