Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 1.
  • Konspekts 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 2.
  • Konspekts 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 3.
  • Konspekts 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 4.
  • Konspekts 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 5.
  • Konspekts 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 6.
  • Konspekts 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Ciemos pie dzīvniekiem

Kādus dzīvniekus es pazīstu? Priekšstats par to, kādi tie ir, raksturot tos. Pastāstīt, kur šie dzīvnieki dzīvo. Radīt priekšstatu par iedalījumu – mājdzīvnieki un savvaļas dzīvnieki. Kāpēc viņus tā sauc? Aplūkot attēlus.
Uzzīmē savu mīļāko mājdzīvnieku un savvaļas dzīvnieku. Pastāsti par tiem.
Saklausi un pasaki, kurš dzīvnieks tā saka (ieraksts), mēģini atdarināt tā balsi.
Radīt sākotnēju priekšstatu par runas, teikuma un vārdu veidošanu. Teksta rakstīšana ar modeļu palīdzību.
Bērni klausās fragmentu no A. Alksnes stāsta „Rudais”. Skolotāja kopā ar bērniem veido īsas pārrunas par izlasīto un lūdz iedomāties un uzzīmēt uz papīra lapas stāsta nobeigumu. Prast pastāstīt par to.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants