Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Komunikācijas konflikts un tā atrisinājums biznesā', 1.
  • Referāts 'Komunikācijas konflikts un tā atrisinājums biznesā', 2.
  • Referāts 'Komunikācijas konflikts un tā atrisinājums biznesā', 3.
  • Referāts 'Komunikācijas konflikts un tā atrisinājums biznesā', 4.
  • Referāts 'Komunikācijas konflikts un tā atrisinājums biznesā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Prasme sarunāties ir prasme sniegt informāciju pašam un iegūt infomāciju no partnera, uzmanīgi klausoties un uzdodot jautājumus, bet ne jau katrs cilvēks, kuram adresēta informācija, vēlas šīs pārmaiņas. Mūsu informācija var traumēt partneri, izjaukt viņa priekšstatu pa sevi, pasauli, ietekmēt viņa domas un attiecības ar citiem cilvēkiem. No tādas informācijas cilvēks aizsargājas un dara to stingri un noteikti.
Saskarsmes procesā, šajā specifiskajā cilvēku sadarbības formā, notiek savstarpēja informācijas apmaiņa par priekšstatiem, idejām, jūtām utt.
Saskarsme izvirzās kā patstāvīga un specifiska subjekta aktivitātes forma. Tās rezultātā veidojas attieksme pret konkrētu cilvēku, vai cilvēku grupu.
Menedžera darba diena parasti ietver darbu pie rakstāmgalda, ieplānotas tikšanās sapulces, sanāksmes, neplānotas tikšanās, sarunas pa tālruni, vēstuļu, paziņojumu, vēstules lasišanu, atbilžu rakstīšanu un ari vizītes. Atrums no šim darbibām un procedūrām ir tieši vai netieši saistītas ar komunikācijām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants