Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 1.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 2.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 3.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 4.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 5.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 6.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 7.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 8.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 9.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 10.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 11.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 12.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 13.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 14.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 15.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 16.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 17.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 18.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 19.
  • Referāts 'SIA "Lācītes" ceļojuma biroja "Skaisto skatu aģentūras" tirgus izpēte', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma un pakalpojumu īss apraksts    4
2.  Mārketinga vides analīze    5
2.1.  Mikrovīdes analīze    5
2.1.1.  Uzņēmums, tā struktūra    5
2.1.2.  Pircēji    5
2.1.3.  Piegādatāji un partneri    6
2.1.4.  Starpnieki    6
2.1.5.  Konkurenti    6
2.2.  Makrovides analīze    7
2.2.1.  Demogrāfiskais faktors    7
2.2.2.  Sociāli-ekonomiskais faktors    8
2.2.3.  Nozares analīze (Portera piecu spēku modelis)    9
2.2.4.  Tehnoloģiskais faktors    10
2.2.5.  Kultūras un izglītības faktors    11
2.2.6.  Politiski tiesiskais faktors    11
2.3.  SVID analīze    12
3.  Mārketinga mērķu noteikšana, stratēģijas un darbības planošana    13
3.1.  Mērķi un stratēģija    13
3.2.  Mērķa tirgus/segmenti un pozicionēšana katrā no tiem    13
3.3.  Pārdošanas prognozes    14
3.4.  Darbības plānošana    15
3.4.1.  Produkts    15
3.4.2.  Cenu veidošana    15
3.4.3.  Sadale    16
3.4.4.  Komunikācija ar patērētējiem    16
3.4.5.  Mārketinga aktivitāšu kalendārais plāns pa nedēļām    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Bibliogrāfiskais saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

Pedējos gados Latvijā ļoti strauji attīstas tūrisma industrija, ko veicinājusi Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā un NATO, un dzīves līmeņa uzlabošanās.
Līdz ar šīm pārmaiņām, Latvijai pievērsta plašāka sabiedrības un ārvalstu plašsaziņas līdzekļu uzmanība. Rezultātā pieaudzis informācijas apjoms par Latviju, tās tūrisma piedāvājumu, palielinājies tūristu skaits un to izdevumi par tūrisma pakalpojumiem, sekmējot Latvijas ekonomisko attīstību. Pēc statistikas datiem šā gada 2.ceturksnī, salīdzinājumā ar 2005.gada attiecīgo ceturksni, ārvalstu viesu skaits Latvijā palielinājies par 19%.
Kaut arī lielāka daļa tūristu iebrauc no Eiropas Savienības valstīm, tomēr Latviju apmeklē arī citu valstu tūristi, tajā skaitā arī Krievijas valsts iedzīvotāji. Šos ceļotājus varētu iedalīt sekojošās kategorijās: uzņēmēji, konferenču un semināru dalībnieki, organizētas grupas, ģimenes ar vai bez bērniem, 40-50 gadīgi atpūtnieki, kas atceras padomju laikus, pāri, draugi, korporatīvas grupas, skolēnu grupas, jaunatne. Gan tie, kuri šeit ierodas biznesa darīšanās, gan pārējie vēlētos apskatīt Latvijas ievērojamakās vietas un saņemt pilnīgaku informāciju sava dzimtājā valodā.
Tā kā Krievija ir mūsu lielā kaimiņvalsts, pastāv iespēja maksimizēt ieplūstošo krievu tūristu skaitu. Šai nolūkā jau tika izveidotas vairākas tūrisma agentūru pārstāvniecības, kuras lai sasniegtu izvirzītos mērķus popularizē Latviju kā pievilcīgu un interesantu tūrisma galamērķi, kur laipni gaidīts tiek ikviens ceļotājs. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants