Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Georga Keršenšteinera pedagoģiskā koncepcija', 1.
  • Prezentācija 'Georga Keršenšteinera pedagoģiskā koncepcija', 2.
  • Prezentācija 'Georga Keršenšteinera pedagoģiskā koncepcija', 3.
  • Prezentācija 'Georga Keršenšteinera pedagoģiskā koncepcija', 4.
  • Prezentācija 'Georga Keršenšteinera pedagoģiskā koncepcija', 5.
  • Prezentācija 'Georga Keršenšteinera pedagoģiskā koncepcija', 6.
  • Prezentācija 'Georga Keršenšteinera pedagoģiskā koncepcija', 7.
  • Prezentācija 'Georga Keršenšteinera pedagoģiskā koncepcija', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Audzinātāja personības pamatīpašības
Cilvēks, kas nevar dzīvot mīlestībā uz citu cilvēku, nekad nebūs labs audzinātājs.
Audzinātāja uzdevumi sastāv vistuvāk mātes uzdevumiem. Arī viņas gādība vērsta uz topošā cilvēka miesu un dvēseli, arī viņas darbība izaug no mīlestības pret cilvēkiem.
Audzinātājam bērnā jāsaredz savu vērtību- cilvēces vērtību- nesēju.
G. Keršenšeiners uzskata, ka audzinātājs atdod visu savu mūžu vienam uzdevumam – kalpot tieši šo savu līdzcilvēku garīgai attīstībai.

Darba skolas idejas attīstība mūsdienās
Mūsdienās darba skolas ideja ir saglabājusies kā rokdarbi un darbmācība jeb mājturība un tehnoloģijas

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants