Vērtējums:
Publicēts: 26.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 1.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 2.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 3.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 4.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 5.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 6.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 7.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 8.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 9.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 10.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 11.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 12.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 13.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 14.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 15.
  • Prezentācija 'Grupas ietekme jauniešu vecumā', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Pusaudžu periods
Es identitātes atrašana vai arī intensīva tās meklēšana
profesijas izvēles saskaņošana ar pašnovērtējumu un pretenziju līmeni
visu kognitīvo procesu intelektualizācija
seksuālo attiecību nozīmes pieaugums
Jaunību sauc par “vētras un dziņu” laikmetu cilvēka dzīvē, kad viņš meklē savu īsto ES.

Jauniešu attīstības periods
identitātes meklēšana vai atrašana
“Negatīvās identitātes” iegūšana - autoritāri vecāki, kuri ar varu grib piespiest jaunieti izvēlēties tādu profesiju, darbības veidus, identitāti, kura atbilst viņiem vai viņu uzskatiem par to, kas ir pareizs.
No šī rodas jautājums – kā grupa ietekmē jaunieti?

Jauniešu vecums
domāšana kļūst arvien intelektuālāka, abstraktāka un patstāvīgāka
spēj vienai problēmai atrast vairākus risināšanas veidus
spējas mainīties, pieņemt lēmumu pašiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants