Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 27.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 28.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 29.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 30.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 31.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 32.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 33.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 34.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 35.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 36.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 37.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 38.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 39.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 40.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānoša', 41.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Akciju sabiedrība „Cēsu alus”    5
2.  Akciju sabiedrības „Cēsu alus” mārketinga vides analīze un situācijas analīze    7
2.1.  Makrovide    7
2.2.  Mikrovide    9
2.3.  Alus ražošanas nozares analīze    11
2.3.1.  Statistisko datu analīze    11
2.3.2.  Portera piecu spēku modelis    12
2.4.  Konkurences analīze    14
2.4.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    14
2.4.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    15
2.4.3.  General Electric modelis    17
2.5.  Tirgus ietilpības novērtēšana    19
2.6.  SVID analīze    19
3.  Mārketinga mērķi, mārketinga stratēģijas un programma    26
3.1.  Segmentēšana    26
3.2.  Mērķtirgus noteikšana    27
3.3.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    31
3.4.  Pircēju rīcības modelis    32
3.5.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    34
3.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    35
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējos laikos Latvijas ekonomika ir piedzīvojusi diezgan grūtus laikus- inflācija pēdējos gados ir stabili kāpusi, un IKP pieaugums tikpat stabili krities. Bez šaubām, tas nevar neietekmēt arī alus un citu alkoholisko dzērienu, kā arī bezalkoholisko dzērienu nozari. Tomēr alus patēriņu, ekonomiskā stagnācija neietekmē, tik ļoti kā automašīnu tirdzniecību vai dažādu citu ekskluzīvu preču patēriņu. To var noprast pēc statistikas datiem, 2007. gadā alus, kā arī mazalkoholisko kokteiļu patēriņš Latvijā ir sasniedzis jaunu rekordu. Tātad teorētiski alus ražotājiem pēdējiem gadiem jābūt diezgan veiksmīgiem, bet tas attiecas tikai uz alus tirgus līderiem, jo tiem ar katru gadu peļņa ir palielinājusies, bet mazākiem uzņēmumiem klājās daudz grūtāk, tiem ar katru gadu ir arvien grūtāk izdzīvot. Šo tendenci var vērtēt divējādi - no vienas puses tādiem uzņēmumiem kā „Cēsu alus” un „Aldaris” tas ir ļoti izdevīgi, jo tie var iegūt arvien lielāku tirgus daļu un nodrošināt arvien lielāku peļņu, bet no otras puses mazie uzņēmumi bankrotē un patērētājiem samazinās izvēles iespējas. Tāpēc ir ļoti svarīgi izpētīt uzņēmuma „Cēsu alus” mārketinga darbību un izpētīt iespējas, kā šis uzņēmums varētu uzplaukt tirgū, kura apjoms ar katru gadu diezgan ievērojami pieaug, neskatoties uz nestabilo makroekonomisko situāciju.
Šī darba mērķis ir, pēc iespējas vispusīgāk, izmantojot dažādas pētīšanas metodes, izpētīt akciju sabiedrības „Cēsu alus” mārketinga vidi, izanalizēt stratēģiju, piedāvāt dažādas iespējas kā uzlabot uzņēmuma mārketingu, lai tas pēc iespējas veiksmīgāk darbotos turpmākajos gados.
Lai veiksmīgi sasniegtu darba mērķi, autors izvirzīja 4 uzdevumus:
1)Aprakstīt uzņēmuma „Cēsu alus” vēsturi, produkciju, pārdošanas un peļņas rādītājus, un tā vietu tirgū.
2)Izanalizēt uzņēmuma „Cēsu alus” mārketinga vidi un situāciju.
3)Noteikt uzņēmuma stiprās puses, un tās izanalizējot, piedāvāt uzņēmumam iespējamos virzienus, uz kuriem tas varētu vērst savu mārketinga stratēģiju.
4)Izdarīt secinājumus.
Šinī darbā uzņēmuma „Cēsu alus” mārketings tiks analizēts tikai alus ražošanas nozarē, pārējās darbības nozares tiks apskatītas tikai virspusēji, darba apjoma ierobežojuma dēļ. Turklāt tikai uzņēmuma tuvākie konkurenti tiks apskatīti dziļāk, jo alus tirgū ir daudz mazas alus darītavas, kuras neietekmē kopainu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants