Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Inovatīvais menedžments', 1.
  • Konspekts 'Inovatīvais menedžments', 2.
  • Konspekts 'Inovatīvais menedžments', 3.
  • Konspekts 'Inovatīvais menedžments', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Inovatīvā uzņēmējdarbība nozīmē cenšanos iekļūt jaunās nozarēs un jaunos, nezināmos tirgos un tieši tur veidojas būtiska atšķirība no tradicionālā menedžmenta. Inovatīvajā menedžmentā galvenie vadīšanas objekti ir zinātnes atklājumi, projekti, patenti, licences, informācija, tas ir, objekti, kuriem nav dabiskas, priekšmetiskas formas, skatāma veidola.
Svarīga loma inovatīvās darbības vadīšanā ierādāma inovāciju procesa un inovāciju cikla vadīšanai. Tas ļauj inovatīvajā darbībā izdalīt atsevišķas sastāvdaļas, tādējādi padarot caurskatāmāku, vieglāk kontrolējamu inovatīvās darbības plānošanu pa atsevišķām stadijām.
Vadītājs ir jebkura inovācija procesa galvenais virzītājspēks – viņa darbība ir tiešā veidā saistīta ar visiem inovāciju menedžmenta etapiem, sākot no inovācijas idejas izstrādes un plānošanas un beidzot ar inovācijas ieviešanas kontroli.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants