Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 1.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 2.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 3.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 4.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 5.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 6.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 7.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 8.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 9.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 10.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 11.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 12.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 13.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 14.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 15.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 16.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 17.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 18.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 19.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 20.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 21.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 22.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 23.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 24.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 25.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 26.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 27.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 28.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 29.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 30.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 31.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 32.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 33.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 34.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 35.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 36.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 37.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 38.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 39.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 40.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 41.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 42.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 43.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 44.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 45.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 46.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 47.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 48.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 49.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 50.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 51.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 52.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 53.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 54.
  • Referāts '21.gs. jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu', 55.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  LITERATŪRA    6
1.1.  Kas ir literatūra?    6
2.  LITERATŪRAS VEIDI    8
2.1.  Daiļliteratūra    8
2.2.  Zinātniskā literatūra    9
2.3.  Publicistika    9
3.  LITERATŪRAS PIEEJAMĪBA, NOZĪME CILVĒKU DZĪVĒ    10
3.1.  Grāmatu sniegtās iespējas    10
3.2.  Lasīšanas iedarbība uz smadzenēm    10
4.  BIBLIOTERAPIJA, TĀS IZPRANTE, IETEKME UZ CILVĒKU    12
4.1.  Biblioterapijas vēsture    12
4.2.  Biblioterapijas iedarbības sfēra    12
4.3.  Klasifikācija    13
4.4.  Process un tehnika    14
4.5.  Literatūras izvēle    15
4.6.  Biblioterapijas efektivitāte    15
4.7.  Specializētās literatūras saraksts    16
5.  JAUNIEŠI UN GRĀMATAS    17
5.1.  Kāpēc jaunieši nelasa grāmatas?    17
5.2.  Kāpēc vajadzētu lasīt grāmatas?    17
5.3.  Kā lai ieinteresē jauniešus lasīt grāmatas    17
6.  PĒTĪJUMU REZULTĀTU ANALĪZE    19
  Secinājumi    27
  Izmantotie informācijas avoti    28
  Pielikumi    29
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrībā vispār pieņemts uzskats ir, ka jaunieši nelasa grāmatas. Grāmatas daudzus gadsimtus ir bijušas cilvēkiem gan izklaides veids, gan informācijas iegūšanas forma, gan emocionāls pārdzīvojums. Bet mūsdienās cilvēkiem ir iespēja grāmatas aizstāt ar citām izklaides iespējām, piemēram, internetu vai televizoru. Sabiedrībā šis temats ir kļuvis ļoti aktuāls- vai bērni, jaunieši lasa grāmatas, un ko lai dara, lai viņi lasītu grāmatas?
Zinātniski pētnieciskā darba tēma tika izvēlēta, jo pētījuma autorei patīk grāmatas, kā arī saistošs šķiet jautājums, vai šī patika pret grāmatām mīt arī citos jauniešos.
Darba mērķis ir uzzināt, vai jaunieši lasa grāmatas, kas ir par iemeslu lasīšanai vai nelasīšanai, uzzināt, kā grāmatas ietekmē cilvēkus.
Hipotēze- 21.gs. jaunieši Latvijā, kuri šobrīd iegūst vidējo izglītību, nelasa grāmatas.
Pētījumā piedalījās Madonas Valsts ģimnāzijas skolēni vecumā 16-18 gadiem.
Lai izpildītu uzdevumu un pārbaudītu hipotēzi, tika veikti šādi darba uzdevumi:
1.Teorētiskā materiāla savākšana un apkopošana, izmantojot interneta resursus, mācību literatūru, dažādu autoru publikācijas u.c.
2. Veikta anketēšana, lai noskaidrotu, vai jaunieši lasa grāmatas, kādas grāmatas viņi izvēlas lasīt un kā spēj radoši izpausties literatūrā.
3.Veikta jauniešu, kas lasa grāmatas , grāmatnīcas pārdevējas intervēšana lai noskaidrotu viņu domas par jauniešu lasīšanu mūsdienās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants