Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Iedzīvotāju apmierinātība ar Liepājas reģionālās slimnīcas pakalpojumiem un to k', 1.
  • Referāts 'Iedzīvotāju apmierinātība ar Liepājas reģionālās slimnīcas pakalpojumiem un to k', 2.
  • Referāts 'Iedzīvotāju apmierinātība ar Liepājas reģionālās slimnīcas pakalpojumiem un to k', 3.
  • Referāts 'Iedzīvotāju apmierinātība ar Liepājas reģionālās slimnīcas pakalpojumiem un to k', 4.
  • Referāts 'Iedzīvotāju apmierinātība ar Liepājas reģionālās slimnīcas pakalpojumiem un to k', 5.
  • Referāts 'Iedzīvotāju apmierinātība ar Liepājas reģionālās slimnīcas pakalpojumiem un to k', 6.
  • Referāts 'Iedzīvotāju apmierinātība ar Liepājas reģionālās slimnīcas pakalpojumiem un to k', 7.
  • Referāts 'Iedzīvotāju apmierinātība ar Liepājas reģionālās slimnīcas pakalpojumiem un to k', 8.
  • Referāts 'Iedzīvotāju apmierinātība ar Liepājas reģionālās slimnīcas pakalpojumiem un to k', 9.
  • Referāts 'Iedzīvotāju apmierinātība ar Liepājas reģionālās slimnīcas pakalpojumiem un to k', 10.
  • Referāts 'Iedzīvotāju apmierinātība ar Liepājas reģionālās slimnīcas pakalpojumiem un to k', 11.
  • Referāts 'Iedzīvotāju apmierinātība ar Liepājas reģionālās slimnīcas pakalpojumiem un to k', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Pētāmā problēma ir Liepājas reģionālās slimnīcas ( turpmāk LRS) sniegtie pakalpojumi un to kvalitāte.
LR likumdošanā deklarēts, ka visiem iedzīvotājiem ir vienādas iespējas saņemt kvalitatīvu veselības aprūpi. Pēdējo desmit gadu laikā veselības aprūpes sistēma mūsu valstī ir bijusi pakļauta dažādām reformām, lai to padarītu efektīvāku un tā vairāk atbilstu iedzīvotāju veselības prasībām. Tomēr veselības aprūpes reformu neviennozīmīgā gaita ir radījusi pretēju efektu- neapmierinātība ar slimnīcu sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī to pieejamību tikai palielinās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants