Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga mix Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga mix Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga mix Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga mix Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga mix Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga mix Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas Etnogrāfiskais Brīvdabas muzejs ir valsts aģentūra.
organizācijas misija ir veicināt apmeklētāju interesi par latviešu un citu Latvijā senos laikos dzīvojošo tautu kultūrvēsturisko mantojumu, nodrošināt izsmeļošu un viegli pieejamu informāciju par muzejā aplūkojamām ekspozīcijām. Brīvdabas muzeja misija ir būt par apmeklētāko brīvdabas apskates vietu Latvijā, kuras teritorijā esošie kultūras pieminekļi ir sakopti un kvalitātes standartiem atbilstoši, izveidot muzeju par interesantu un arī mūsdienīgu atpūtas vietu, kas piedāvā plašu kultūras produktu klāstu gan latviešiem, gan citu tautu interesentiem un tūristiem.
Muzeja vīzija ir izglītota un ieinteresēta publika, kas novērtē un saudzē Latvijas kultūrvēsturisko mantojumu.
Organizācijas mērķi ir:
1. Palielināt apmeklētāju informētību par Brīvdabas muzeju
2. palielināt Brīvdabas muzeja ieņēmumus no ieejas biļetēm un pakalpojumiem
3. Piesaistīt papildus finansējumu paralēli valsts piešķirtajam budžetam
4. Kļūt par apmeklētāko brīvdabas atpūtas un izglītošanās vietu Latvijā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants