Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 1.
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 2.
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 3.
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 4.
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 5.
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 6.
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 7.
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 8.
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 9.
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 10.
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 11.
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 12.
  • Referāts 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Savā pētījumā kā pirmo veicu pedagoģiski psiholoģiskās literatūras izpēti [20;9] un analīzi, kas var palīdzēt apzināt pirmsskolas vecuma bērnu īpatnības un iespējas, kā arī organizēt un plānot darbu bērnu spēju veicināšanai.
Strādājot programmā “Soli pa solim” divas reizes gadā tika veikta bērnu novērošana. Rezultāti pierakstīti “Soli pa solim” novērtēšanas tabulā (sk. pielikumā Nr.1).
Šo novērojumu rezultātā grupas bērniem tika noteikta H. Gardnera 7 intelekta veidi, kurus apkopoju 3. tabulā.

Atlants