Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sadales kanāli un produktu pārvietošana. Produktu virzīšana tirgū', 1.
  • Konspekts 'Sadales kanāli un produktu pārvietošana. Produktu virzīšana tirgū', 2.
  • Konspekts 'Sadales kanāli un produktu pārvietošana. Produktu virzīšana tirgū', 3.
  • Konspekts 'Sadales kanāli un produktu pārvietošana. Produktu virzīšana tirgū', 4.
  • Konspekts 'Sadales kanāli un produktu pārvietošana. Produktu virzīšana tirgū', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Sadales kanāls ir uzņēmumi, kas izpilda visas funkcijas produktu pārvietošanas, izplatīšanas un virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam.
Sadales kanālu funkcijas:
Patērētāju apkalpošana;
Preču sadale un realizācija : transportēšana, uzglabāšana, kontaktēšanās ar patērētājiem, preču komplektēšana
Cenu veidošana: nosaka uzcenojumu; ierobežo ražotāju iespējas tās kontrolēt;
Tirgus pētījumi: kādu preci? Kādā iesaiņojumā? Kādā laikā? Kurā vietā?
Preces pārdošanas veicināšana: reklāma; personāla apmācīšana (informācijas sniegšana);
Preču īpašuma tiesību nodošana: norēķinās tūlīt, saņemot produkciju; norēķinās pēc noteikta laika.
Produkta plānošana.
Sadales kanālu veidi:
Tradicionāli izšķir tiešo un netiešo sadali. Tiešā sadale attiecināma uz ražošanu un pārdošanu tieši pircējiem. Netiešā sadale nozīmē, ka pārdošanas procesā ir iesaistīti starpnieki.

Autora komentārsAtvērt
Atlants