Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga "mix" elementi. Vidusskolas ieskaite', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga "mix" elementi. Vidusskolas ieskaite', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1. Kas ir prece?
A.viss, kas spēj apmierināt vajadzību vai prasību, un tiek piedāvāta tirgum ar mērķi pievērst uzmanību, lai iegādātos un izmantotu, vai patērētu to;
B.objekts, pakalpojums, personas darbaspējas, vieta, organizācija, ideja;
C.lieta, kuru atzinis patērētājs;
D.atbildes A un B.

2. Kas ir cena?
A.ražošanas un patērēšanas izmaksas;
B.preces vai pakalpojuma vērtība, kas izteikta naudā;
C.ražošanas izmaksas un tirgotāja peļņas procents;
D.neviena atbilde nav pareiza.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants