Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 1.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 2.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 3.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 4.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 5.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 6.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 7.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 8.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 9.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 10.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 11.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 12.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 13.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 14.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 15.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 16.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 17.
  • Referāts 'Skolas nozīme personības attieksmes veidošanā', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Skolas kā pedagoģiskās vides raksturojums    4
  Attieksmes veidošana skolēnos    7
  Skolotāju un skolēnu mijiedarbība    7
  Tradīcijas un vērtības    10
  Skolotāja paraugs    13
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Darba fragmentsAizvērt

Skolas kā pedagoģiskās vides raksturojums.

Skola ir izglītības iestāde, kurā iegūst vispārīgo, profesionālo vai akadēmisko izglītību.
Mācību procesam skolā pielīdzināts pasākums, pasākumu kopums kvalifikācijas celšanai, zināšanu, prasmju, pieredzes apgūšanai u. tml.
Skola ir vienotu teorētisko atziņu, mācību vai praktisko paņēmienu un principu kopums; kādas personas vai grupējuma iedibināts virziens zinātnē, mākslā, literatūrā, u. tml.
Skola ir atbildīga par materiālo un garīgo vērtību līdzsvara ievērošanu, jo tajā veidojas bērna pieredze vērtību izpratnē. Sakārtota vērtību sistēma palīdz skolēniem labāk orientēties apkārtējā sabiedrībā, tikt galā ar milzīgo informācijas daudzumu un tās ietekmi uz personību.
Skola ir vide, kurā veidojas skolēna personība. Personība ir persona, ko raksturo neatkārtojamu īpašību kopums, kas nosaka personas izturēšanos, attieksmi un izpaužas aktīvā, apzinīgā dzīves darbībā; individualitātē, kas no citiem atšķiras un apkārtējā vidē izceļas ar spēcīgām, parasti pozitīvām rakstura īpašībām, aktīvu, apzinīgu attieksmi pret darbu un cilvēkiem; arī- ievērojama, populāra, slavena persona. Personības izaugsme lielā mērā notiek pašaudzināšanas ceļā. Personība sāk veidoties trešā dzīves gada beigās ar gribas un apzinīguma attīstību, kas sāk regulēt iekšējās tieksmes un neatkarību no ārējiem kairinājumiem. Personība patstāvīgi pieņem lēmumus un tos realizē atbilstoši saviem ideāliem. Skolas mācību procesam jāsekmē harmonisku un spēcīgu personību veidošanās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants