Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2002.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Peldēšana', 1.
  • Referāts 'Peldēšana', 2.
  • Referāts 'Peldēšana', 3.
  • Referāts 'Peldēšana', 4.
  • Referāts 'Peldēšana', 5.
  • Referāts 'Peldēšana', 6.
  • Referāts 'Peldēšana', 7.
  • Referāts 'Peldēšana', 8.
  • Referāts 'Peldēšana', 9.
  • Referāts 'Peldēšana', 10.
  • Referāts 'Peldēšana', 11.
  • Referāts 'Peldēšana', 12.
  • Referāts 'Peldēšana', 13.
  • Referāts 'Peldēšana', 14.
  • Referāts 'Peldēšana', 15.
  • Referāts 'Peldēšana', 16.
  • Referāts 'Peldēšana', 17.
  • Referāts 'Peldēšana', 18.
  • Referāts 'Peldēšana', 19.
  • Referāts 'Peldēšana', 20.
  • Referāts 'Peldēšana', 21.
  • Referāts 'Peldēšana', 22.
  • Referāts 'Peldēšana', 23.
  • Referāts 'Peldēšana', 24.
  • Referāts 'Peldēšana', 25.
  • Referāts 'Peldēšana', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
I.  Sporta stundas un mācību procesa pētījums    3
1.1.  Sporta skola kā bērnu un pieaugušo sporta nodarbību un darba vieta    3
1.2.  Sporta skola kā sociālā vide un sabiedrības mikrosfēra    3
1.3.  Trenera kvalifikācijas darba zinātniskais aparāts    3
1.4.  Treniņu bāzes izpēte    4
II.  Sporta veida grupas fiziskās sagatavotības un attīstības vērtējums    5
2.1.  Grupas pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    6
III.  Sporta grupas prasmju un iemaņu vērtējums atbilstoši trenera izveidotajai programmai    9
3.1.  Treniņu process grupā    9
IV.  Sporta nodarbības mācību darba plānošana    11
4.1.  Fizisko īpašību atīstības augšanas tempu hronoloģija    11
4.2.  Peldēšanas treniņa plānu paraugi, atsevišķos treniņu posmos    12
4.3.  Novadīto treniņu uzdevumi    14
V.  Kvalīfikācijas sporta treniņa – nodarbības pašvērtējums    18
VI.  Kvalīfikācijas darba pašvērtējums    19
  LITERATŪRAS SARAKSTS    21
Darba fragmentsAizvērt


Sporta skola ir gan pieaugušo, gan bērnu darba un sporta nodarbību vieta. Sporta skolā bērni arī apgūst jaunas prasmes un iemaņas, arī mācās jaunu vielu, attīsta savas fiziskās un morālās īpašības. Atšķirība no sporta stundām parastajā skolā, sporta skolā bērnam ir cits kolektīvs, kurš izvirza citas prasības, arī rezultāti sporta skolā ir citi. Pieaugušajiem Sporta skola ir darba vieta, jo tie ir treneri, sporta ārsti, sporta psihologi un citi speciālisti, kas saistīti ar sportu. Pieaugušo darbs ir saistīts ar bērniem, viņu uzdevums ir attīstīt un audzināt, bērnā vajadzīgās īpašības atbilstoši sporta veidam.
Sporta skola ir arī bērnu darba vieta, jo uz turieni viņi nāk ārpus parastajām skolas nodarbībām. Šajā savstarpējā sadarbībā bērni cenšas kļūt gudrāki, apgūt nepieciešamās prasmes un iemaņas noteiktajā sporta veidā.

1.2Sporta skola kā sociālā vide un sabiedrības mikrosfēra.

Sporta skola kā mikrosistēma dalās uz vēl vairākām mikrosistēmām, jo tajā ir iekļautas bērnu treniņu grupas, pedagogu kolektīvs, vecāku kolektīvs.
Ģimene ir bēŗna atbalsts morālajā sfērā, vecāki ir gatavi palīdzēt pārvarēt savam bērnam grūtības, saistītas ar nodarbībām sporta skolā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants