Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Kvalitātes vadība', 1.
  • Eseja 'Kvalitātes vadība', 2.
  • Eseja 'Kvalitātes vadība', 3.
  • Eseja 'Kvalitātes vadība', 4.
  • Eseja 'Kvalitātes vadība', 5.
  • Eseja 'Kvalitātes vadība', 6.
  • Eseja 'Kvalitātes vadība', 7.
  • Eseja 'Kvalitātes vadība', 8.
  • Eseja 'Kvalitātes vadība', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Resursu nodrošinājums    3
2.  Personāls    4
2.1.  Vispārīgais    4
2.2.  Kompetence, sapratne un apmācība    4
3.  Līdzekļi (infrastruktūra)    6
4.  Darba vide    8
  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma kvalitātes sistēmu veido uzņēmuma kultūra un mērķi, piedāvātās preces vai pakalpojumi un uzņēmuma darbības metodes, tādēļ kvalitātes sistēmas katrā uzņēmumā ir atšķirīgas. ISO 9000 ir praktiski izmantojams standarts ar plašu pielietojumu un attiecas uz visām nozarēm. Standarta principi ir spēkā neatkarīgi no nozares vai nodarbināto cilvēku skaita.
ISO 9000 standartu mērķis ir nodrošināt, ka uzņēmums patiešām spēj ražot preces vai sniegt pakalpojumus, kas atbilst specifikāciju minimumam. Tāpēc uzņēmums saglabā kvalitatīvu preču ražotāja vai pakalpojumu sniedzēja reputāciju klientu vidū pat pirms preču piegādes vai pakalpojuma veikšanas uzsākšanas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants