Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Domāšanas sistemoloģija. Farmācija un izglītība', 1.
  • Konspekts 'Domāšanas sistemoloģija. Farmācija un izglītība', 2.
  • Konspekts 'Domāšanas sistemoloģija. Farmācija un izglītība', 3.
  • Konspekts 'Domāšanas sistemoloģija. Farmācija un izglītība', 4.
  • Konspekts 'Domāšanas sistemoloģija. Farmācija un izglītība', 5.
  • Konspekts 'Domāšanas sistemoloģija. Farmācija un izglītība', 6.
  • Konspekts 'Domāšanas sistemoloģija. Farmācija un izglītība', 7.
  • Konspekts 'Domāšanas sistemoloģija. Farmācija un izglītība', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Farmaceita izglītības programma ir cieši saistīta ar Ministru kabineta noteikumiem.
Farmaceita izglītības programmas apguve nodrošina, ka izglītības procesā attiecīgā persona ir apguvusi teorētiskās un praktiskās zināšanas šādās jomās:
1. zāles un vielas, kas tiek izmantotas zāļu ražošanā;
2. farmaceitiskā tehnoloģija un zāļu fizikālā, ķīmiskā, bioloģiskā un mikrobioloģiskā kontrole;
3. zāļu ietekme un metabolisms, toksisko vielu iedarbība, zāļu lietošana;
4. zinātnisko datu novērtēšana farmaceitisko preparātu lietošanas jomā;
5. farmācijas jomu regulējošie normatīvie akti [8].

Secinājumi
1. Iemesls kādēļ civilizācija spēja sasniegt tik daudz un atšķirties no pilnīgi visām pārējam dzīvības formām uz zemes ir – sistēmiska domāšana.
2. Sistēmas raksturo arī cilvēka apziņas organizāciju. Tas nozīmē - sistēmas ap mums, mēs paši kā sistēmas, un mēs sistēmās.
3. Domāšanas sākumpunkts ir problēmsituācija, kas veidojas, kad jāatrod paņēmieni mērķa sasniegšanai.
4. Farmācija ir sistēmu kopums.
5. Lai kļūtu par labu farmaceitu ir jāievēro šie „stūrakmeņi” – zināšanas, attieksme, prasmes.
6. Farmaceita izglītības programma ir cieši saistīta ar Ministru kabineta noteikumiem.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants