Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 20.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 21.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 22.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 23.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 24.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 25.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 26.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 27.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 28.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 29.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    2
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    2
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    3
1.3.  Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture    3
1.4.  Uzņēmuma misija    3
1.5.  Uzņēmuma mērķi    3
1.6.  Uzņēmuma finansu vajadzības    4
2.nodaļa.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    5
2.1.  Uzņēmuma produkta raksturojums    5
2.2.  Pakalpojumu raksturīgākās īpašības    5
2.3.  Pakalpojumu sortiments    5
2.4.  Pakalpojumu kvalitāte    5
2.5.  Pakalpojuma sniegšanas serviss    6
3.nodaļa.  Tirgus analīze    7
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    7
3.2.  Tirgus lielums    10
3.3.  Mērķa tirgus raksturojums    10
3.4.  Konkurentu analīze    11
3.5.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SWOT analīze    12
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    13
4.1.  Uzņēmuma cenas politika    13
4.2.  Sadales jeb realizācijas kanāli (Loģistikas ķēde)    13
4.3.  Noieta veicināšanas pasākumi    14
5.nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    17
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    17
5.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    17
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    18
5.4.  Uzņēmuma pagrozāmie līdzekļi    19
5.5.  Sagādes procesa raksturojums    20
6.nodaļa  Uzņēmuma vadība    21
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    21
6.2.  Uzņēmuma nodarbinātais personāls    22
7.nodaļa.  Problēmas un risks    24
7.1.  Uzņēmuma riski un novēršanas pasākumi    24
7.2.  Problēmas    25
8.nodaļa.  Finansu informācija    26
8.1.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins    26
8.2.  Bilance    26
  Pielikumi    28
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Paradīze” statūtos noteiktā pamatdarbība ir profesionālu frizieru pakalpojumu sniegšana.

Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture
Ideja par frizētavas- salona izveidošanu radās izpētot kopējo frizētavu skaitu Ludzā un Ludzas rajonā. Ludzas pilsētā frizētavu skaits neatbilst šodienas pieprasījumam. Negatīvs moments ir arī tas, ka esošās frizētavas ir ļoti izkliedētas pa pilsētas teritoriju, tas ir, atrodas nomalēs. Ja pilsētas iedzīvotājiem par to atrašanās vietu un piedāvātajiem pakalpojumiem ir pietiekoši daudz informācijas, tad iebraucējiem tā nav pieejama. Tādēļ arī mums , Sandrai un Valdai, radās doma par frizētavas izveidošanu, kura atradīsies pašā pilsētas centrā un būs pieejama plašam cilvēku lokam, jo atradīsies vienīgajā pilsētas tirdzniecības centrā, kas ir zināms arī iebraucējiem. Domājam, ka dotais pakalpojums būs ērti pieejams gan pilsētas iedzīvotājiem, gan arī iebraucējiem kā cenu ziņā, tā arī atrašanas vietas ziņā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants