Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Reklāmu gadījumi, kur var saskatīt konkrētus reklāmas pārkāpumus', 1.
  • Eseja 'Reklāmu gadījumi, kur var saskatīt konkrētus reklāmas pārkāpumus', 2.
  • Eseja 'Reklāmu gadījumi, kur var saskatīt konkrētus reklāmas pārkāpumus', 3.
  • Eseja 'Reklāmu gadījumi, kur var saskatīt konkrētus reklāmas pārkāpumus', 4.
  • Eseja 'Reklāmu gadījumi, kur var saskatīt konkrētus reklāmas pārkāpumus', 5.
  • Eseja 'Reklāmu gadījumi, kur var saskatīt konkrētus reklāmas pārkāpumus', 6.
  • Eseja 'Reklāmu gadījumi, kur var saskatīt konkrētus reklāmas pārkāpumus', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās tirgus arvien vairāk tirgus tiek aizpildīts ar konkurētspējīgām precēm un pakalpojumiem. Tādēļ uzņēmumiem, lai sasniegtu un motivētu savu mērķauditoriju veikt pirkumus, ir rūpīgi jāizvēlas mārketinga komunikācijas līdzekļi un to saturs. Dominējošā loma parasti mārketinga komunikāciju izvēlē tiek veltīta reklāmai.
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem . Reklāmu regulē reklāmas likums – reglamentē reklāmas izgatavošanu un izplatīšanu, nosakot reklāmas izgatavošanā un izplatīšanā iesaistīto personu tiesības, pienākumus un atbildību; aizsargā personas, kā arī kopumā visas sabiedrības intereses reklāmas jomā un veicina godīgu konkurenci. Savukārt, Konkurences padome uzrauga reklāmas likuma ievērošanu, lai samazinātu pārkāpumus reklāmas jomā un nodrošinātu godīgu konkurenci Latvijā . Konkurences padome var ierosināt lietu uz iesnieguma pamata, Konkurences padomes iniciatīvas pamata, kā arī citas institūcijas ziņojuma pamata.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants