Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketings. Sadales kanāli un produktu pārvietošana', 1.
  • Konspekts 'Mārketings. Sadales kanāli un produktu pārvietošana', 2.
  • Konspekts 'Mārketings. Sadales kanāli un produktu pārvietošana', 3.
  • Konspekts 'Mārketings. Sadales kanāli un produktu pārvietošana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmkārt jānosaka, ko uzņēmums vēlas panākt, pārdodot produktu, kādus mērķus vēlas īstenot.
Praude V. ir nosaukusi piecus iespējamos uzņēmuma mērķus, kas sasniedzami, nosakot optimālas cenas:
nodrošināt izdzīvošanu tirgū;
maksimāli palielināt peļņu;
iegūt līdera pozīcijas produktu kvalitātes ziņā;
nodrošinot lielāko produktu realizācijas apjomu;
nodrošināt lielāko tirgus daļu.1

Kā norāda grāmatas autore, cenu veidošanas koncepciju nepieciešams koordinēt un saskaņot ar produkta raksturlielumiem (kvalitāte, dizains), produkta sadales kanāliem, pasākumiem produktu virzīšanai tirgū.
Cenu veidošanas mērķi veidojas atkarībā no uzņēmuma stratēģiskajiem mērķiem, tā kapitāla un izmaksu līmeņiem, tirgus situācijas un produktu pieprasījuma.2
Balstoties uz savu darbošanās stratēģiju, uzņēmums var īstenot aktīvo cenu veidošanos stratēģiju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants