Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Eseja par M.Gledvela grāmatu "Talanta kods. Ceļš uz izcilību"', 1.
  • Eseja 'Eseja par M.Gledvela grāmatu "Talanta kods. Ceļš uz izcilību"', 2.
  • Eseja 'Eseja par M.Gledvela grāmatu "Talanta kods. Ceļš uz izcilību"', 3.
  • Eseja 'Eseja par M.Gledvela grāmatu "Talanta kods. Ceļš uz izcilību"', 4.
  • Eseja 'Eseja par M.Gledvela grāmatu "Talanta kods. Ceļš uz izcilību"', 5.
  • Eseja 'Eseja par M.Gledvela grāmatu "Talanta kods. Ceļš uz izcilību"', 6.
  • Eseja 'Eseja par M.Gledvela grāmatu "Talanta kods. Ceļš uz izcilību"', 7.
Darba fragmentsAizvērt

3. Matemātiku var apgūt, ja cilvēks spēj censties. Panākumu atslēga ir neatlaidība, spītība, gatavība divdesmit divas minūtes nopūlēties ar jautājumu, kam citi atmestu ar roku pēc trīsdesmit sekundēm (Gledvels, 2008, 227).
Kā pašu svarīgāko priekš sevis darba autore rada apgalvojumu: „Pēc daudzu cilvēku domām ir svarīgi, lai darbs sniegtu gandarījumu, to nosaka trīs faktori – neatkarība, komplicētība un tieša saistība starp pūliņiem un ieguvumu. Nopelnītās naudas daudzums nav galvenais, kas ļauj mums justies apmierinātiem. mēs vēlamies ko vairāk – lai darbs mums sniegtu piepildījumu. Darbs, kas atbilst šiem trim kritērijiem, ir jēgpilns. Skolotāja darbs ir jēgpilns. (Gledvels, 2008,141-142).
Radošums nozīmē īpašu domāšanas, iemaņu un paradumu kombināciju, ko var izkopt indivīds, tāpēc skatoties no šodienas pozīcijas vēlētos savā profesionālajā darbība padarīt matemātiku interesantu, veidojot jaunas viedtālruņu aplikācijas vai datorprogrammas, kas varētu būt pamudinājums skolēniem radīt savu (sev labāko) piezīmju vai mācīšanās sistēmu, kas netiktu saukta par slinkošanu un špikošanu, bet uztverta kā radošums vai kreativitāte, jo palieku pie pārliecības, ka nevis ir jāiekaļ galvā, bet jāprot orientēties situācijā un izziņas avotos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants