Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.08.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Filmas "Cilvēks, kurš izdzīvoja", kas Leonardo di Kaprio atnesa Oskaru, semiotik', 1.
  • Referāts 'Filmas "Cilvēks, kurš izdzīvoja", kas Leonardo di Kaprio atnesa Oskaru, semiotik', 2.
  • Referāts 'Filmas "Cilvēks, kurš izdzīvoja", kas Leonardo di Kaprio atnesa Oskaru, semiotik', 3.
  • Referāts 'Filmas "Cilvēks, kurš izdzīvoja", kas Leonardo di Kaprio atnesa Oskaru, semiotik', 4.
  • Referāts 'Filmas "Cilvēks, kurš izdzīvoja", kas Leonardo di Kaprio atnesa Oskaru, semiotik', 5.
  • Referāts 'Filmas "Cilvēks, kurš izdzīvoja", kas Leonardo di Kaprio atnesa Oskaru, semiotik', 6.
  • Referāts 'Filmas "Cilvēks, kurš izdzīvoja", kas Leonardo di Kaprio atnesa Oskaru, semiotik', 7.
  • Referāts 'Filmas "Cilvēks, kurš izdzīvoja", kas Leonardo di Kaprio atnesa Oskaru, semiotik', 8.
  • Referāts 'Filmas "Cilvēks, kurš izdzīvoja", kas Leonardo di Kaprio atnesa Oskaru, semiotik', 9.
  • Referāts 'Filmas "Cilvēks, kurš izdzīvoja", kas Leonardo di Kaprio atnesa Oskaru, semiotik', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Semiotikas principi ir balstīti uz dažādām zīmēm un to nozīmēm, tās redzot un mēģinot izprast, katrs indivīds var interpretēt atšķirīgi, balstoties uz savu unikālo pieredzi. Filmā “Cilvēks, kurš izdzīvoja” ir iekļautas dažādas zīmes un dažādās auditorijās izpratne par šīm zīmēm var krasi atšķirties.
2. Ikviena zīme, kas tiek iekļauta filmās, savā starpā mijiedarbojas viena ar otru, veidojot vienu lielu stāstu un vēstījumu. Ja skatītājs spēj šīs zīmes savienot un interpretēt, ieskatoties “dziļāk” filmas vēstījumā, tad filmai viņa vērtējumā un skatījumā var izveidoties jauns, unikāls stāsts, atklājot apslēptās nianses.
3. Filma “Cilvēks, kurš izdzīvoja” ir balstīta uz patiesiem notikumiem, līdz ar to katra iekļautā zīmē, kas figurēja filmas saturā centās atspoguļot tos pārdzīvojumus, sāpes, atriebības kāri un cīņas sparu, ko izjuta galvenais varonis, lai to panāktu tika izmantotas gan krāsu kombinācijas, gan apgaismojums, gan žesti un mīmikas, gan spēle ar kameras filmēšanas rakursiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants