Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 1.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 2.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 3.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 4.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 5.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 6.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 7.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 8.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 9.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 10.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 11.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 12.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 13.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 14.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 15.
  • Prezentācija 'AS "Laima" darbības stratēģiskās vadīšanas analīze', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Funkcionālā līmeņa stratēģija:
Kvalitātes nodrošināšana;
Efektivitātes paaugstināšana;
Klientu vēlmju apmierināšana.

Biznesa līmeņa stratēģija:
Biznesa līmenī Laima izmanto fokusēšanas jeb nišas stratēģiju.

Korporatīvā līmeņa stratēģija:
Tirgus attīstības stratēģija:
Laima plāno palielināt esošo patērētāju skaitu;
Organizācijas attīstības stratēģija:
Laima ir liels uzņēmums, tāpēc tam ir iespēja veikt standartizētu ražošanu. Var secināt, ka uzņēmuma attīstība galvenokārt tiek īstenota, paplašinot tā darbības virzienu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants