Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 1.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 2.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 3.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 4.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 5.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 6.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 7.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 8.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 9.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 10.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 11.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 12.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 13.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 14.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 15.
  • Referāts 'Audzināšanas īpatnības Senajā Ķīnā, Senajā Indijā un Senajā Ēģiptē', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Katedrāļu vai baznīcu skolas
Augstākajai garīdzniecībai bija skaidrs, ka labi izglītotā sabiedrībā,kas audzināta kristiānisma garā un sagatavota filosofiskiem un teoloģiskiem disputiem,ir jāveido šim uzdevumam atbilstošas skolas.Tādas bija katedrāļu skolas. Tajās mācijās šīs pašas septiņas brīvās mākslas, tikai padziļinātā veidā.
Skola atradās bīskapa dzīves vietā, pie viņa katedrāles.
Katedrāļu skolas sāka veidoties katrā bīskapijā.Līdz astotajam gadsimtam izglītības līmenis bija zems ,gadsimta beigās izglītibas kvalitāte paaugstinājās.

Salīdzinājums
Līdz 13.gs. skolas balstījās uz garīgajām vērtībām, cilvēka reliģija, dvēsele un garīgais stavoklis -vissvarīgakais.
Katrai skolai bija sava audzināšanas metode, ar dažadiem uzskatiem un idejam.
Galvenais mērķis bija attistīt cilvēku ka personu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants