Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma izvietošanas analīze', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma izvietošanas analīze', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma izvietošanas analīze', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma izvietošanas analīze', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma izvietošanas analīze', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma izvietošanas analīze', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma izvietošanas analīze', 7.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Daļa, teorija    5
  Secinājumi    8
  Bibliogrāfiskais saraksts    9
Darba fragmentsAizvērt

Ģeogrāfiskais izvietojums. Tirgvedības stratēģijas ir atkarīgas no ģeogrāfiskā izvietojuma, jo reģionālās atšķirības ietekmē pirkšanas procesu. Pirms izvēlēties kur atradīsies tavs uzņēmums ir jāizvērtē cik liels ir tavs uzņēmums, kāda ir uzņēmuma nozare, nākotnes plāni, kādi ir mērķa pircēji un vēl citi individuāli faktori kuri attiecas uz konkrētu uzņēmumu. Tas ir svarīgi, jo ja tavs uzņēmums nodarbojas ar metāla pārstrādāšanu un nākotnes mērķi ir paplašināties un attīstīties, kā arī mērķa klienti ir uzņēmumi, tad diez vai atrašanās vietai vajadzētu atrasties pārpildītā centrā, turklāt tas nemaz nav iespējams. Jo pirmkārt nebūs vietas kur paplašināties, otrkārt ja tavi klienti ir uzņēmumi, tad viņiem ir pieejams transports un tas nozīmē ka līdz tavam uzņēmumam viņiem ir daudz vieglāk nokļūt nekā parastiem pircējiem, jo nekatram iedzīvotājam ir mašīna. Kā arī ja tas ir svarīgi uzņēmumam ir jāizpēta konkrētās valsts klimatiskie apstākļi.
Ģeogrāfiskajam izvietojumam ir liela nozīme tirgus segmentācijā. Cilvēkiem, kas dzīvo vienā vietā, ir daudz līdzīgu vajadzību. Pieprasījums pēc precēm ir atšķirīgs pilsētās un laukos, kā arī pilsētās ar dažādu iedzīvotāju skaitu. Patērētājs var dot priekšroku kādai konkrētai precei atkarībā no tā, kur viņš dzīvo. Katra izmaiņa iedzīvotāju ģeogrāfiskajā izvietojumā izraisa vismaz vienu izmaiņu patēriņa tirgū.…

Atlants