Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 1.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 2.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 3.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 4.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 5.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 6.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 7.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 8.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 9.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 10.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 11.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 12.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 13.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 14.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 15.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 16.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 17.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 18.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 19.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 20.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 21.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 22.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 23.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 24.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 25.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 26.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 27.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 28.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 29.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 30.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 31.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 32.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 33.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 34.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 35.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 36.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 37.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 38.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 39.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 40.
  • Referāts 'Komunikācijas nozīme uzņēmumā "Interinfo Latvija"', 41.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Iekšējās komunikācijas loma organizācijā    4
2.  SIA „Interinfo Latvija” uzņēmuma apraksts    6
2.1.  SIA “Interinfo Latvijā” struktūra    7
3.  Teoriju pieejas organizācijas komunikācijā    8
4.  Kultūras teorijas pieejas nozīme organizācijas iekšēja komunikācijā    10
4.1.  Vērtības un sociālās normas    11
4.1.1.  Cilvēku izturēšanās un ārējais izskats    12
4.1.2.  „Organizācijas varoņi”    13
4.1.3.  Rituāli, ceremonijas un leģendas    14
4.2.  Pamatpieņēmumi par organizāciju    16
4.2.1.  Organizācijas saistība ar apkārtējo vidi    16
4.2.2.  Priekšstati par cilvēka dabu    18
4.2.3.  Cilvēku savstarpējās attiecības    19
5.  Efektīvas iekšējās komunikācijas pamatprincipi    21
6.  Pētnieciskā daļa    23
6.1.  Pētījuma metožu un norises apraksts    23
6.2.  Anketēšanas rezultātu apkopojums (Interinfo Latvija esošie un potencionālie klienti)    34
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    38
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    40
Darba fragmentsAizvērt

Katrs no mums vispirms lieliski saprot pats sevi, savas ģimenes, firmas, uzņēmuma, pilsētas, valsts intereses. Daudz mazāk mūs interesē pretējās puses loģika, uztveres īpatnības, normas, ieražas un vērtību skala. Mūsu egocentrisms saziņā mēdz izpausties īpaši koši. Tāpēc, pārfrāzējot senu teicienu, var secināt, ka pietiek tikai paraudzīties, kā cilvēks komunicē ar apkārtni, lai pateiktu, “kas viņš ir”. Diemžēl arī zināšanas komunikācijas zinātnēs automātiski nepārveido mūs par komunikācijas ģēnijiem, tāpēc ieteicams tuvoties šo zināšanu saknei, bruņotam ar pacietību un mērķtiecību.
Kursa darba aktualitāte: Katra uzņēmuma sekmīgas funkcionēšanas nodrošināšanā liela nozīme ir uzņēmuma darbinieku savstarpējā komunikācija un vadībai ar darbiniekiem.
Kursa darba mērķis ir izpētīt informācijas apmaiņu organizācijā, darbinieku lomu tajā, iekšējo komunikāciju, to ietekmi uz organizāciju.
Izvirzītā hipotēze – veiksmīga iekšējā komunikācija veido pozitīvu uzņēmuma tēlu sabiedrībā un nodrošina tās konkurētspēju tirgū.
Kursa darba galvenie uzdevumi- Ar anketēšanas palīdzību izpētīt informācijas apmaiņu organizācijā, darbinieku lomu tajā, iekšējo komunikāciju, to ietekmi uz organizāciju.
Darba problēma: Kādās ir uzņēmuma „Interinfo Latvija” darbinieku savstarpējās attiecības?
Pētāmais objekts ir 80 „Interinfo Latvija” darbinieki un 50 „Inertinfo Latvija” potencionālie un esošie klienti.
Ievērojot visus minētos apstākļus, autors izvēlējās kursa darba tematu: „ Komunikācijas nozīme uzņēmumā „Interinfo Latvija.””…

Autora komentārsAtvērt
Atlants