Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 1.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 2.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 3.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 4.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 5.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 6.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 7.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 8.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 9.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 10.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 11.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 12.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 13.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 14.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 15.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 16.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 17.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 18.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības raksturojums', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Fiziskais raksturojums   
  Kognitīvās attīstības raksturojums   
  Uztvere   
  Atmiņa   
  Domāšana   
  Runa   
  Uzmanība   
  Saskarsme rotaļās   
  Motivācija   
  Emocionālā attīstība   
  Problemātiska uzvedība   
  Personas individuālo īpašību un īpatnību attīstība   
  Pašvērtējums   
  Saskarsme   
Darba fragmentsAizvērt

Fiziskais raksturojums
Šajā periodā raksturīga liela kustību aktivitāte, augšana, koordinācijas pilnveidošanās.
Bērni sāk iesaistīties sportiskās aktivitātēs – fizkultūrā, ritmikā.
Bērna muskuļi šajā periodā ir attīstīti vairāk nekā spēja tos kontrolēt.
Zēni ir izturīgāki, bet meitenes – mierīgākas un precīzākas.
Kognitīvās attīstības raksturojums
Šajā vecumposmā tas saistās ar izziņas procesu, runas attīstību, smadzeņu šūnu nobriešanu, intelektuālo domāšanu vienotos uztveres tēlos.

Pilnveidojas simbolu izmantošana (vārdu kā simbolu apguve), spēja izdalīt tikai vienu galveno pazīmi no vairākām.
Uztvere
Bērni mācās veidot uztveramo lietu kopsakarības – pazīt dažādas lietas un situācijas.

Redzes uztvere
Formu uztvere
Telpas uztvere
Laika uztvere
Iegaumējot bērni sākumā labāk iegaumē nevis saturu, bet ritmu, tāpēc bērni var skandināt tekstus, īpaši labi neizprotot vārdu nozīmes.

6 – 7 gados notiek pāreja no netīšās iegaumēšanas uz tīšo, kad bērni spēj sev izvirzīt mērķi un ar gribasspēku piespiest sevi iegaumēt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants