Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 1.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 2.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 3.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 4.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 5.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 6.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 7.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 8.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 9.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 10.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 11.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 12.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 13.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 14.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 15.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 16.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 17.
  • Konspekts 'Pirmsskolas nodarbība. Transports', 18.
Darba fragmentsAizvērt

zemes transports;
gaisa transports;
ūdens transports;
šofera profesija;
drošība uz ceļa.

Tēmas nedēļas mērķis: aktīvi darbojoties iepazīstināt bērnus ar dažādiem transporta veidiem (zemes transports, gaisa transports, ūdens transports), to īpašībām, būtiskām pazīmēm, atšķirībām, drošības noteikumiem.

„Zemes transports”

Nodarbības mērķis: pilnveidot līmēšanas iemaņas.
Uzdevumi:
Veicināt dažādas formas aplicējamā materiāla pielīmēšanas iemaņas;
Pilnveidot iemaņas pēc līmes noklāšanas aplicējamo materiālu apgriezt uz otru pusi;
Veicināt interesi un vēlmi patstāvīgi izvēlēties aplicējamo materiālu.
Nepieciešamie materiāli: līme, ota lupatiņa, A3 formāta zīmēšanas lapa, no žurnāliem izgrieztas dažādas automašīnas.
Organizācijas formas: individuālais darbs un darbs ar apakšgrupām.

Nodarbības apraksts
Izmantojot aktīvu mācīšanos un balstoties uz runas nodarbībās apgūto, bērni tiek rosināti uz zīmēšanas lapas salīmēt dažādas automašīnas. Nodarbības beigās kopīgi aplūko izveidotās aplikācijas un nosauc tajās izvēlēto transporta veidu (vieglās un smagās automašīnas)

Izvirzītie uzdevumi nedēļai:
iepazīstināt ar dažāda veida transporta līdzekļiem, veidot priekšstatu par šo transportlīdzekļu īpatnībām;
veidot prasmi atšķirt un nosaukt transporta līdzekļus pēc ārējā izskata;
vingrināt nosaukt transporta līdzekļu krāsu, formu izmērus;
iepazīstināt bērnus ar gājēju uzvedības noteikumiem uz ielas;
rosināt bērnos vēli darboties patstāvīgi, izmantojot netradicionālus materiālus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants