• Kvalifikācijas eksāmens mācību priekšmetu metodikās ar dominanti sociālajās zinībās

     

    Konspekts8 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens mācību priekšmetu metodikās ar dominanti sociālajās zinī', 1.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens mācību priekšmetu metodikās ar dominanti sociālajās zinī', 2.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens mācību priekšmetu metodikās ar dominanti sociālajās zinī', 3.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens mācību priekšmetu metodikās ar dominanti sociālajās zinī', 4.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens mācību priekšmetu metodikās ar dominanti sociālajās zinī', 5.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens mācību priekšmetu metodikās ar dominanti sociālajās zinī', 6.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens mācību priekšmetu metodikās ar dominanti sociālajās zinī', 7.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens mācību priekšmetu metodikās ar dominanti sociālajās zinī', 8.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens mācību priekšmetu metodikās ar dominanti sociālajās zinī', 9.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens mācību priekšmetu metodikās ar dominanti sociālajās zinī', 10.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens mācību priekšmetu metodikās ar dominanti sociālajās zinī', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
Manuprāt izvēlētais temats ir aktuāls, jo ir ļoti daudz gadījumu, kad cilvēki neapzinās ko nozīmē mājdzīvnieks ģimenē, neprot uzņemties atbildību un rūpes par iegādāto mājdzīvnieku, neapzinās savas izvēles sekas.
Skolēniem šis temats bija interesants, viņi iesaistījās sarunās, stāstīja par savu pieredzi. Plānojot nodarbību gribēju, lai skolēni apzinās savas vajadzības un vēlmes, saprot, ka izvēle iegādāties suni ir ļoti liela atbildība. Tas prasīs papildus laiku, rūpes, līdzekļus no ģimenes budžeta.
Nodrbībā izmantoju gan darbu ar visu klasi (frontālais darbs), gan grupu darbu. Izmantotās metodes palīdzēja pilnveidot skolēnu kritiskās domāšanas un sadarbības prasmes. Nodarbības beigās uzdotie jautājumi palīdzēja noskaidrot, kā skolēni sapratuši nodarbības izzināmo jautājumu.
Manuprāt nodarbībā ieplānotais tika daļēji sasniegts, skolēni iesaistījās sarunās, grupu darbos. Man kā skolotājai jāpārdomā, ka pirms dot uzdevumus grupu darbam, kopīgi jāvienojas ar skolēniem par kritērijiem uzdevumam, tikai tad jādot skolēniem darba lapas.Veicot uzdevumus skolēni pilnveidoja kritiskās domāšanas un sadarbības prasmes. Atgriezeniskā saite nodarbības beigās atklāja kā skolēni sapratuši nodarbības izzināmo jautājumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants