Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 1.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 2.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 3.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 4.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 5.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 6.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 7.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 8.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 9.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 10.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 11.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 12.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 13.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 14.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 15.
  • Referāts 'Stereotipu ietekme uz komunikāciju uzņēmumā “ACOLAD GROUP”', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  STEREOTIPU BŪTĪBA    5
1.1.  Latvijas sabiedrībā pastāvošie stereotipi    6
1.2.  Japānas sabiedrībā pastāvošie stereotipi    7
2.  STEREOTIPU IETEKME UZ KOMUNIKĀCIJU UZŅĒMUMĀ “ACOLAD GROUP    9
2.1.  Stereotipu ietekmes analīze    9
2.2.  Stereotipu negatīvās ietekmes novēršana    11
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    13
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    14
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums “Acolad Group” ir starptautisks uzņēmums, kas piedāvā tulkošanas, digitālo rīku, finanšu u. c. pakalpojumus, un ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem Eiropas tirgū. “Acolad Group” ir biroji 25 pasaules valstīs un vairāk kā 60 biroji. Uzņēmums nodarbina ap 2,500 darbinieku un ap 20,000 ārštata tulku visā pasaulē. Uzņēmums tika dibināts 1993. gadā un turpina attīstīties.
Tā kā uzņēmums ir starptautisks, tajā tiek nodarbināti dažādu valstu pārstāvji ar savu kultūru, tradīcijām, uzskatiem, kuri katru darba dienu strādā kopā attālināti. Darba ietvaros notiek savstarpējā komunikācija, kas var tikt ietekmēta dažādu stereotipu un aizspriedumu iespaidā. Lai novērtētu stereotipu ietekmi uz komunikāciju, darba autore veica uzņēmuma darbinieku anketēšanu. Pētījuma ietvaros tika aptaujāti uzņēmuma darbinieki no Latvijas un Japānas. Šis respondentu grupas tika izvēlētas ar mērķi salīdzināt esošos stereotipus abu sabiedrību kontekstā, jo abu valstu pārstāvji pieder pie dažādām etniskām grupām un nāk no dažādiem reģioniem. Stereotipu ietekmes uz komunikāciju novērtējums ļaus saprast, kādi stereotipi var traucēt uztverei un efektīvai komunikācijai ar kolēģiem, kā arī izstrādāt risinājumus stereotipu negatīvās ietekmes mazināšanai. …

Atlants