Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Akrila krāsa', 1.
  • Referāts 'Akrila krāsa', 2.
  • Referāts 'Akrila krāsa', 3.
  • Referāts 'Akrila krāsa', 4.
  • Referāts 'Akrila krāsa', 5.
  • Referāts 'Akrila krāsa', 6.
  • Referāts 'Akrila krāsa', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Diskusija – Kad darbi ir pabeigti, izpētiet līdzības un atšķirības maskās. Vai tām ir kādas kopīgas krāsas/attēli vai motīvi? Vai daži no rotājumiem (piemēram, dārgakmeņi) tika izmantoti vairāk nekā citi? Ja laiks atļauj un ir vēlme, klienti var rakstīt dzejoļus vai stāstus par savu prātu. Vēl viena iespēja ir tēlains dialogs. Viņi varētu pat uzvilkt savas izgatavotās maskas un eksperimentēt kā "wise mind" kustētos, staigātu, runātu un mijiedarbotos ar pārējiem. Tā ir lieliska iespēja šīs maskas izmantot dramatiskos vingrinājumos un lomu spēlēs – piemēram, “Ko viedais prāts darītu?, kad viņiem tiek piedāvātas dažādas izaicinošas dzīves situācijas (Clark S.M., 2017). Šāds uzdevums tika lūgts 15 gadus vecai meitenei. Viņa raksturojot savu masku, skaidroja, ka dārgakmeņu un mirdzuma līnijas ir viņas skaidrās, pamatotās domas (kad viņa spēj pārdomāt lietas, ņem vērā savas darbības iespējamās sekas utt.) Viņa krāsoja fonu dziļi sarkanā krāsā, jo viņai sarkanā krāsa ir mīlestības krāsa, un “wise mind” bieži ietver vajadzību pēc citiem cilvēkiem (Clark S.M., 2017).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants