Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga plāns "Rīgas melnais balzams"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plāns "Rīgas melnais balzams"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plāns "Rīgas melnais balzams"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plāns "Rīgas melnais balzams"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga plāns "Rīgas melnais balzams"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga plāns "Rīgas melnais balzams"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga plāns "Rīgas melnais balzams"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga plāns "Rīgas melnais balzams"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga plāns "Rīgas melnais balzams"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga plāns "Rīgas melnais balzams"', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings – ir darbību kopums, kas virzīts uz cilvēku vajadzību un vēlmju apmierināšanu ar produktu ražošanas, sadales un maiņas palīdzību. Citiem vārdiem, mārketinga pamatā ir cilvēku vēlmju un vajadzību apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to visu labāk par konkurentiem.
Mārketinga mērķis ir panākt, lai klienti vēlētos veikt darījumus ar uzņēmumu, nevis ar konkurentiem. Lai to panāktu, mārketinga speciālistiem jāpiedāvā klientiem tieši tās preces, kuras viņiem nepieciešamas, un par tādu cenu, kas atspoguļo preču vērtību naudas izteiksmē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants