Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 1.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 2.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 3.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 4.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 5.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 6.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 7.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 8.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 9.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 10.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 11.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 12.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 13.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 14.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 15.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 16.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 17.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 18.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 19.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 20.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 21.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 22.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 23.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 24.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 25.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tiešās pārdošanas mērķi un principi    4
2.  Tirdzniecības personāla darbības organizēšana    11
2.1.  Tirdzniecības personāla atlase un apmācības    15
2.2.  Tirdzniecības personāla motivēšana un kontrole    18
3.  Sabiedrisko attiecību būtība un mērķi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma tirgvedības komplekts produkta virzīšanai tirgū sastāv no vairākiem komponentiem – reklāmas, pārdošanas veicināšanas, tiešā pārdošanas un sabiedriskajām attiecībām. Šis komplekts nodrošina uzņēmuma un tā preces vai pakalpojuma vietu tirgū. Ir uzņēmēji, kuri sava uzņēmuma tirgvedības stratēģijā iekļauj tikai reklāmu un pārdošanas veicināšanas aktivitātes, aizmirstot par tirdzniecības darbinieku un sabiedrisko attiecību nozīmi veiksmīgā produkta pārdošanā. Reklāma un pārdošanas veicināšana spēj nodrošināt uzņēmuma peļņas pieaugumu kādā noteiktā laika periodā, bet ne ilgstoši. Lai patērētājs izmantotu uzņēmuma pakalpojumus vai pirktu tā preci ne vienu reizi vien, nepieciešams plānot un organizēt tirdzniecības personāla darbu un veidot attiecības ar presi un sabiedrību kopumā.
Komunikācija ar patērētāju veidosies labāk, ja būs izglītots un prasmīgs pārdevējs, kurš spēs kvalitatīvi pasniegt uzņēmuma produktu vai pakalpojumu. Sabiedrībā veidosies pozitīvs uzņēmuma tēls, ja būs kāds, kurš pie tā strādās un veidos attiecības ar katru kontaktauditoriju, ar ko uzņēmumam nākas saskarties.
Referāta mērķis ir izpētīt tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību būtību un mērķus.
Pārdošana ir katra uzņēmuma spēcīgākais tirgvedības līdzeklis. Tirdzniecības darbiniekam, kurš atrodas aci pret aci ar pircēju, personīgi uzklausot viņa vajadzības un izskaidrojot, kāpēc produkts viņam ir piemērots, ir daudz lielākas iespējas piesaistīt šo klientu nekā jebkurai reklāmas, sabiedrisko attiecību vai pārdošanas veicināšanas metodei. Diemžēl tiešā pārdošana uzņēmumam ir visdārgākais līdzeklis produkta virzīšanai tirgū. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants