1. Tiek aptaujāti klienti, par to kādus ēdienus viņi labprāt redzētu ēdienkartē un pasūtītu;
2. Tiek apkopots, kuri no klientiem vēlamajiem ēdieniem minēti vairākas reizes, izsvērts, kuri varētu būt pieprasītākie. Tie varianti, kuri atzīti par nepiemērotiem tiek atmesti, piemērotie virzīti tālāk;
3. Tiek pagatavoti ēdieni, kuri tika atzīti par piemērotiem;
4. Tiek nogaršoti ēdieni, noteikta to kvalitāte iekļaušanai ēdienkartē;
5.Par ļoti labiem atzītie ēdieni tiek iekļauti ēdienkartē;
6. Izstrādā iespējas uzlabot nepietiekami labos ēdienus;
7. Izlemj vai ir vērts uzlabot. Ja nav – process beidzas, ja ir – tas tiek virzīts atkal uz 3. posmu.…