Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kvalitātes vadīšana', 1.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadīšana', 2.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadīšana', 3.
  • Konspekts 'Kvalitātes vadīšana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1. Tiek aptaujāti klienti, par to kādus ēdienus viņi labprāt redzētu ēdienkartē un pasūtītu;
2. Tiek apkopots, kuri no klientiem vēlamajiem ēdieniem minēti vairākas reizes, izsvērts, kuri varētu būt pieprasītākie. Tie varianti, kuri atzīti par nepiemērotiem tiek atmesti, piemērotie virzīti tālāk;
3. Tiek pagatavoti ēdieni, kuri tika atzīti par piemērotiem;
4. Tiek nogaršoti ēdieni, noteikta to kvalitāte iekļaušanai ēdienkartē;
5.Par ļoti labiem atzītie ēdieni tiek iekļauti ēdienkartē;
6. Izstrādā iespējas uzlabot nepietiekami labos ēdienus;
7. Izlemj vai ir vērts uzlabot. Ja nav – process beidzas, ja ir – tas tiek virzīts atkal uz 3. posmu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants