Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas attīstības novērtējums. The Body Shop', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Nodarboties ar kosmētiku Anita nolēma tāpēc, ka vēlējās ieviest tirgū preces, kas netiktu izmēģinātas uz dzīvniekiem un netiktu iepakotas dārgos un nevajadzīgos iepakojumos. Anitai nebija ne biznesa izglītības, ne pieredzes. Viņai bija skolotājas izglītība.
Anitas domu pasauli ietekmēja arī viņas jaunības laika hipiju idejas un viņa izveidojās par aktīvisti, par sabiedriski apzinīgu personu ar savu viedokli. Ceļojumos viņa bija apguvusi dažādu kultūru sieviešu paradumus kopt ādu un matus, un viņa izlēma, ka spēs izmantot iegūtās zināšanas un prasmes arī industrializēto valstu kosmētikas izstrādājumos.
Viena no pirmā veikala galvenajām idejām bija pārdot kosmētiku, kas izgatavota no dabas izejvielām. The Body Shop izstrādājumos joprojām svarīgi ir augu valsts izstrādājumi un pārtikas vielas, piemēram, alveja, olīveļļa un medus.
Par nozīmīgāko mērķa grupu Anita Rodika izvēlējās sev līdzīgas sabiedriski apzinīgas sievietes. Šī patērētāju grupa nevēlējās maksāt augstas cenas par mitrinošiem krēmiem, kuru saturs galvenokārt ir tikai eļļa un ūdens, un cenu vēl vairāk uzskrūvē sarežģītais iepakojums. Jau kopš The Body Shop uzņēmējdarbības sākumiem daļa no biznesa pamatidejas bija iepakojumu samazināšana un iespēja tos pārstrādāt otrreizējai izmantošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants