Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 21.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 22.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 23.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 24.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 25.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 26.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  PEDAGOĢISKIE VĒROJUMI PIRMSSKOLĀ    4
1.1  Pirmsskola kā mācīšanās organizācija    4
1.2  Grupas pedagogu darba analīze    5
2.  PIEDALĪšANĀS PEDAGOĢISKAJĀ PROCESĀ PIRMSSKOLĀ    12
2.1.  Novērojumu analīze    13
2.2.  Individuāls darbs ar bērniem    15
2.3.  Iesaiste pedagoģiskajā procesā, darbā ar visu grupu    18
3.  PEDAGOĢISKĀS DARBĪBAS PAŠANALĪZE    24
  Izmanotās literatūras un informācijas avotu saraksts    25
  PIELIKUMS    26
  PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES VĒRTĒJUMS    28
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes 1.līmeņa profesionālās studiju programmas “Pirmsskolas izglītības skolotājs” agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse tika veikta pirmsskolā x, grupā x, kuru apmeklē bērni vecumā no pusotra līdz diviem ar pus gadiem.
Prakse norisinājās no 2023.gada 21.februāra līdz 2023.gada 4.aprīlim.
Prakses mērķis : pilnveidot pedagoga prasmes, agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu vērošanā, darbu organizēšanā un nodarbību vadīšanā dažādos darbības veidos.
Prakses ietvaros autore attīstīja sekojošas kompetences:
• Iepazīt pirmsskolu kā mācīšanās organizāciju;
• Prasmi veikt savas pedagoģiskās darbības konstruktīvu pašanalīzi ;
• Prasmi realizēt savu pedagoģiski metodisko pieeju pirmsskolā, bērnu agrīnajā vecumā;
• Prasmi apzināt un analizēt bērnu, pedagogu un pirmsskolas mijiedarbības procesu pirmsskolas izglītības iestādē;
• Prasmi novērot atsevišķa bērna un grupas prasmes pedagoģiski psiholoģiskā raksturojuma izstrādei.…

Atlants