Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.08.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  SIA „WE CAN” RAKSTUROJUMS    4
2.  SIA „WE CAN” NOZĪME LATVIJAS TAUTSAIMNIECĪBĀ UN EIROPAS SAVIENĪBAS EKONOMIKĀ    6
3.  UZŅĒMUMA VADĪBAS SISTĒMA    7
3.1.  UZŅĒMUMA ORGANIZĀCIJAS SHĒMA    9
3.2.  MŪSDIENĪGO VADĪBAS METOŽU PIELIETOŠANA UZŅĒMUMĀ    10
4.  VEIKTĀ DARBA APRAKSTS UZŅĒMUMĀ    13
  SECINĀJUMI    16
  PRIEKŠLIKUMI    17
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    18
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Reklāmas aģentūrai SIA „WeCan” nav liela loma vai ietekme Eiropas Savienības ekonomikā, jo šī aģentūra ir ienākusi Latvijas tirgū salīdzinoši nesen, tā pastāv tikai 2 gadus, tāpēc tai ir grūti konkurēt ar citām šī profila aģentūrām Eiropas Savienībā.
2. Vadītājs izmanto mūsdienīgās vadīšanas paņēmienus. Meklē jaunus darba veikšanas veidus, meklē jaunas pieejas klientiem, jaunus risinājumus, jaunas partnerattiecības. Rūpējās par ideju, komandas biedriem, vīziju un stratēģiju.
3. SIA „ WeCan” rūpīgi veic tirgus izpēti jauno potenciālo klientu piesaistei.
4. Plašs piedāvāto pakalpojumu klāsts.

PRIEKŠLIKUMI
1. Turpināt attīstīt savu potenciālu, iegūto pieredzi un zināšanas, lai spētu konkurēt Eiropas Savienības darba tirgū.
2. Uzņēmuma vadītājam vajadzētu vairāk pievērsties darbinieku kreativitātei, veidot jaunu radošu komandu, personības ar uzņēmēju domāšanu.
3. Vajadzētu panākt, lai visiem uzņēmuma darbiniekiem būtu pēc iespējas pārliecinošākas klientu pārliecināšana prasmes.

Autora komentārsAtvērt
Atlants