Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'SIA "Rimi Latvia" realizētais sabiedrisko attiecību modelis', 1.
  • Eseja 'SIA "Rimi Latvia" realizētais sabiedrisko attiecību modelis', 2.
  • Eseja 'SIA "Rimi Latvia" realizētais sabiedrisko attiecību modelis', 3.
  • Eseja 'SIA "Rimi Latvia" realizētais sabiedrisko attiecību modelis', 4.
  • Eseja 'SIA "Rimi Latvia" realizētais sabiedrisko attiecību modelis', 5.
  • Eseja 'SIA "Rimi Latvia" realizētais sabiedrisko attiecību modelis', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā arvien biežāk redzam kāda jauna lielveikala vai hipermārketa atklāšanu. Šo lielveikalu autostāvvietas bieži redzam pārpildītas, un svētdienas kopā ar ģimeni arvien biežāk latvieši pavada tieši lielveikalos. Viens no šādiem lielveikaliem ir Rimi, kurš lepojas ar savu sakopto vidi un laipno apkalpošanu, par kuru cilvēki ir gatavi maksāt, jo cenas šajā veikalu tīklā ir salīdzinoši augstas. Tie ir fakti, kas iespējams liecina par sabiedrisko attiecību modeli, kas izvēlēts veiksmīgi tieši minētajam uzņēmumam. Tāpēc darba mērķis ir izanalizēt to, kādu sabiedrisko attiecību modeli ir un arī nav izvēlējies SIA RIMI Latvia. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants