Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija', 1.
  • Prezentācija 'Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija', 2.
  • Prezentācija 'Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija', 3.
  • Prezentācija 'Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija', 4.
  • Prezentācija 'Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija', 5.
  • Prezentācija 'Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija', 6.
  • Prezentācija 'Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija', 7.
  • Prezentācija 'Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija', 8.
  • Prezentācija 'Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija', 9.
  • Prezentācija 'Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija', 10.
  • Prezentācija 'Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija', 11.
  • Prezentācija 'Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis
Izpētīt reklāmu kā integrētās mārketinga komunikāciju veidu, tās nozīmīgumu organizācijā SIA „ELVI” grupa”.
Darba uzdevumi
Izpētīt zinātnisko literatūru par reklāmu, kā integrētā marketinga komunikācijas sastāvdaļu.

Izpētīt SIA “Elvi grupa” „Par savējiem!” reklāmas kampaņu.

Veikt aptauju un noskaidrot, vai reklāmas kampaņa sasniedzis savu mērķi.

Apkopot un analizēt pētījuma rezultātus.

Izvērtēt reklāmas kā integrētā mārketinga komunikāciju sastāvdaļas nozīmi.

Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus SIA “Elvi grupa” reklāmas kā integrētā mārketinga komunikāciju uzlabošanai.

Tēmas aktualitāte
Augošam un jaunam uzņēmumam reklāma ir ļoti svarīga it īpaši laikā, kad ekonomiskie rādītāji valstī ir zemi. Reklāmai jābūt pēc iespējas labāk un pārdomātākai, lai tā izturētu sīvo konkurenci.

ELVI produktu virzīšanai izmanto mārketinga kompleksu, kurā ietilpst gan reklāma, gan sabiedriskās attiecības, tiešā pārdošana un pārdošanas veicināšanas pasākumi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants