Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 1.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 2.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 3.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 4.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 5.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 6.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 7.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 8.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 9.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 10.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 11.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 12.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 13.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 14.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 15.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 16.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 17.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 18.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 19.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 20.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 21.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 22.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 23.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 24.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 25.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 26.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 27.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 28.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 29.
  • Referāts 'Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  INTEGRĒTĀS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS PIELIETOJUMS KOMERCDARBĪBĀ    4
1.1.  INTEGRĒTĀS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS SASTĀVDAĻAS    6
1.1.1.  Reklāma    6
1.1.2.  Sabiedriskās attiecības    7
1.1.3.  Tiešā pārdošana    7
1.1.4.  Noieta veicināšana    8
2.  INTEGRĒTĀ MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJA VEIKALA “ŽAGATAS BODE” DARBĪBĀ    11
2.1.  NOIETA VEICINĀŠANA VEIKALĀ ŽAGATAS BODE    12
2.1.1.  Mājas lapas pielietojums noieta veicināšanā    13
2.2.  APTAUJU PAR ŽB PRODUKTU VEICINĀŠANAS AKTIVITĀTĒM REZULTĀTI    14
  SECINĀJUMI    20
  PRIEKŠLIKUMI    21
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    22
  PIELIKUMS    23
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Žagatas Bode ļoti darbojas sabiedrisko attiecību jomā, izmantojot sabiedriskos pasākumus – radošās darbnīcas, konkursus u.c. aktivitātes, kurās piedalīties var ikviens interesents.
2. Veikala Žagatas Bode reklāmas tiek vērstas tieši uz mērķauditoriju – informācija par veikalu tiek pievienota pie tematiskajiem rakstiem žurnālos, līdzīgas nozares veikalu mājas lapās.
3. Noieta veicināšanai Žagatas Bode izmanto cenu atlaides, par kurām informācija pieejama gan veikalā, gan mājas lapā.
4. Mājas lapa Žagatas Bodes komunikācijā ar klientiem ir darbojas kā komunikācijas uzturētājam un saglabātājam – tā piedāvā svaigāko informāciju par veikala aktivitātēm, jaunumiem un piedāvājumu.
5. Noieta veicināšanā Žagatas Bodes mājas lapai ir informatīva loma – apmeklētāji var iepazīties ar informāciju par akcijām un piedāvātajām atlaidēm.
6. Pētījuma rezultāti liecina, ka Žagatas Bodes klienti vēlētos saņemt piedāvājumā vairāk akciju, dažādākus piedāvājumus.
7. Žagatas Bodes klienti mājas lapu apmeklē regulāri, lai iepazītos ar veikala aktivitātēm, pievedumiem veikalā, materiālu piedāvājumiem un citiem jaunumiem.
8. Viens no būtiskākajiem elementiem, kas piesaista gan pastāvīgos, gan jaunos klientus, ir mājas lapas kvalitāte – kvalitatīvi attēli, kopēja noskaņa, dizains, kā arī lejupielādes ātrums.
9. Mājas lapā pieejamā informācija par akcijām un citiem īpašajiem piedāvājumiem lielākoties ir skaidra, saprotama un piesaistoša, tā aicina apmeklēt veikalu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants