Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mārketinga koncepcijas', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Katra uzņēmuma vadība uzsākot savu darbību izvirza sev kādu konkrētu mērķi un cenšas to sasniegt. Manuprāt, lai izveidotu uzņēmuma veiksmīgu, augšupejošu darbību, tās pamatā jābūt organizētam, vienotam kolektīvam, veiksmīgām reklāmām un atpazīstamībai konkurentu vidū, kas pēc manām domām ir galvenās mārketinga koncepcijas ceļā uz uzņēmuma panākumiem.
Iekšējā mārketinga koncepcija, kas vērsta uz uzņēmuma darba organizāciju un personālu ir visa pamats. Vienots, draudzīgs kolektīvs spēj izveidot uzņēmuma veiksmīgu darbību, rast pieeju kā iegūt izdevīgas pozīcijas tirgū un sekmēt biznesa mērķu efektīvu sasniegšanu. Uzņēmuma vadībai jāiegūst savu darbinieku uzticība un labvēlība, lai turpmākā uzņēmuma darbība būtu tikpat sekmīga. Par vienu no vadības galvenajiem principiem jākļūst arī orientācijai uz darbinieku vajadzībām.…

Atlants