Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 1.
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 2.
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 3.
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 4.
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ir jādefinē un jāaptver visus uzņēmuma darbības aspektus – no klienta vajadzībām līdz projekta plānošanai, pirkšanai, ražošanai iesaiņošanai, uzglabāšanai, piegādei, uzstādīšanai, apkalpošanai. Turklāt ar minimālām izmaksām. Tā ir laba vadība, jo cieši saistīta ar organizāciju pienākumiem, procedūrām un procesiem. Jābūt visaptverošai, efektīvai. Jānorāda norišu atbilstību un jāveic nepieciešamos labojumus. Jāpaskaidro kvalitātes vide uzņēmumā. Jābūt vērstai uz kļūdu nepieļaušanu, nevis tikai uz to atklāšanu un izlabošanu. Jābūt spējīgai mainīties līdz ar uzņēmumā notiekošajām pārmaiņām un attīstību. Kāds ir KVS mērķis? Nodrošināt, lai klienti saņemtu tikai viņu prasībām atbilstošus produktus un pakalpojumus. Sasniegt, stiprināt un pilnveidot kvalitāti ekonomikā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants