Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketings. Mārketinga vide', 1.
  • Konspekts 'Mārketings. Mārketinga vide', 2.
  • Konspekts 'Mārketings. Mārketinga vide', 3.
  • Konspekts 'Mārketings. Mārketinga vide', 4.
  • Konspekts 'Mārketings. Mārketinga vide', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ražošanas nodaļas darbība ir saistīta ar iekārtas uzstādīšanu un remontu, konfliktiem ar strādniekiem utt.1
Grāmatvedības darbinieki ir ienteresēti, lai uzņēmuma darbību izmaksas būtu iespējami zemākas. Pēc šīs pieejas grāmatveži bieži vien noraida mārketinga nestandarta programmas.2
Visas šīs iepriekš nosauktās nodaļas ir cilvekresursi, ar kuriem mārketinga speciālistiem jāprot atrast kompromisus un optimālākos risinājumus.
Mārketinga ārējās vides faktori atšķirībā no iekšājās vides faktoriem atrodas ārpus uzņēmuma un menedžments tos nevar ne kontrolēt, nedz kā citādi ietkemēt.
Piegādātāji ir uzņēmumi, kuri produkta ražošanu vai citus darbības veidus apgādā ar nepieciešamajiem resursiem – izejvielām, iekārtu, elektroenerģiju, kurināmo utt.3
Starpnieki ir uzņēmumi, kuri nodrošina produktu pārvietošanu, virzīšanos, sadali un pārdošanu tirgū.4Starpnieku funkcijas ir palīdzēt uzņēmumiem atrast pircējus to ražotajiem produktiem, reāla produktu pārvietošana, nodrošināt pircējus ar nepieciešamo informāciju, kā arī finanšu pakalpojumi.5
Patērētāji ir produkcijas pircēji, lietotāji, kuru vajdzības un pieprasījumu uzņēmumi cenšas apmierināt, izmantojot mārketinga darbības.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants