Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Nodarbības stresa mazināšanai', 1.
  • Konspekts 'Nodarbības stresa mazināšanai', 2.
  • Konspekts 'Nodarbības stresa mazināšanai', 3.
  • Konspekts 'Nodarbības stresa mazināšanai', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķauditorija – sākumskolas vecuma bērni
Norises vieta – Balvu Amatniecības vidusskolas 2. klase
Dalībnieku skaits – 17 skolēni
Nodarbības ilgums – viena mācību stunda (40 minūtes)
Nodarbību skaits – trīs nodarbības
Vecumposms – jaunākās skolas vecums 8 -9 gadi
Mērķis: Skolēniem izskaidrot, kas ir stress un veikt preventīvos pasākumus stresa mazināšanai.

Uzdevumi:
1. Skaidrot skolēniem, kas ir stress,
2. Diskusijā noskaidrot kādi ir stresa cēloņi,
3. Veikts aktivitātes stresa mazināšanai,
4. Instruēt kā profilaktiski mazināt stresu,
5. Veido kopsavilkumu analizējot mērķauditorijas ieguvumus un izpratni.

PIRMĀS NODARBĪBAS NORISE:

Ievads. Sākoties mācību stundai klases audzinātājs iepazīstina ar sociālo pedagogu, informējot, ka šo mācību stundu skolēni pavadīs kopā ar sociālo pedagogu (turpmāk tekstā pedagogu) - darbojoties viņa vadībā.

Nodarbības sākums. Iepazīšanās.
Skolēni apsēžas aplī. Pedagogs informē, ka notiks iepazīšanās uzdevumus. Katram būs jānosauc savs vārds, mīļākā rotaļlieta un kāpēc tieši tā ir mīļākā. Kad visi uzdevumu ir paveikuši un stafete atgriežas pie pedagoga, tad pedagogs pateicas par veiksmīgo uzdevuma izpildi.
Pedagogs aicina skolēnus piecelties kājās un palēkāt uz vietas.

1. Izglītot - kas ir stress?
Skaidrot skolēniem, ka stress rodas dažādās situācijās, kad viņiem ir bažas par tuvāku vai tālāku nākotni, izmaiņām dzīvē, piemēram, skolas gaitu uzsākšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants