Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Vidusskolēnu attieksme pret medicīnas studijām', 1.
  • Referāts 'Vidusskolēnu attieksme pret medicīnas studijām', 2.
  • Referāts 'Vidusskolēnu attieksme pret medicīnas studijām', 3.
  • Referāts 'Vidusskolēnu attieksme pret medicīnas studijām', 4.
  • Referāts 'Vidusskolēnu attieksme pret medicīnas studijām', 5.
  • Referāts 'Vidusskolēnu attieksme pret medicīnas studijām', 6.
  • Referāts 'Vidusskolēnu attieksme pret medicīnas studijām', 7.
  • Referāts 'Vidusskolēnu attieksme pret medicīnas studijām', 8.
  • Referāts 'Vidusskolēnu attieksme pret medicīnas studijām', 9.
  • Referāts 'Vidusskolēnu attieksme pret medicīnas studijām', 10.
  • Referāts 'Vidusskolēnu attieksme pret medicīnas studijām', 11.
  • Referāts 'Vidusskolēnu attieksme pret medicīnas studijām', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Lielākā daļa nav dzirdējuši mītus vai faktus par medicīnas studijām, taču apmēram 30% no respondetiem minēja, ka tās ir sarežģitas,dārgas, ilgstošas, kā arī jābūt lielam gribasspēks. Avotos ir minēti mīti, ka ir jābūt 10 ballēm visos priekšmetos, lai tiktu augstskolā, kā arī tas, ka medicīnas studijas ir domātas tikai finansiāli ļoti turīgiem cilvēkiem. Tie tiešām ir tikai mīti, jo visām atzīmēm nav jābūt izcilām, tām jābūt labām priekšmetos, kurus vērtē, lai iestātos augstskolā. Kā arī ir iespēja studēt budžeta grupā, kā arī saņemt studējošo kredītu, kas rada šīs studijas pieejamas ikvienam, kurš izrāda interesi un labi mācās.

Secinājumi.
1.Aptuveni 33% no ataujātajiem skolēniem ir interese par medicīnas studijām, bet tikai 25% vēlētos studēt medicīnu. Autore uzskata, ka 25% ir diezgan augsts un pozitīvs rādītājs.
2.Respondenti atbildēja, ka medicīnas studijas dod vērtīgas zināšanas, kā arī karjeras iespējas. Tā patiešām ir, jo strādājot par mediķi ir liela iespēja kāpt pa karjeras kāpnēm.
3.Tikai daži no respondentiem ir dzirdējuši mītus par medicīnas studijām. Lielākajai daļai vidusskolēnu ir pozitīvs iespaids par šo studiju virzienu.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants