Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 1.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 2.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 3.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 4.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 5.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 6.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 7.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 8.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 9.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 10.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 11.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 12.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 13.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 14.
  • Konspekts 'Mājturības metodika 5.klasei', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Mājturības nodarbības izvērsts konspekts
1. stunda
Nodarbības temats – tamborēšana.
Apakštemats - tamborēšanas materiāli un darba rīki.
Mērķis – Iepazīstināt skolēnus ar tamborēšanas drošības noteikumiem, darbarīkiem, materiāliem un pamatelementiem.
Uzdevumi –
1. Iepazīstināt ar dziju veidiem, to īpašībām un informāciju uz dziju etiķetēm.
2. Palīdzēt saskaņot dziju un tamboradatu.
3. Sniegt informāciju par tamborēšanas darba drošību.
Pēc šo uzdevumu izpildes, skolēnam ir jāprot izvēlēties tamborēšanai piemērotas un saskaņotas dzijas. Skolēnam ir jāzina, kāpēc jāiepazīstas ar informāciju uz dziju etiķetēm, jāprot tās izvērtēt. Jāprot izvēlēties tamboradatai piemērotu dziju. Jāzina tamborēšanas darba drošības noteikumi.
Metodes – stāstījums ar demonstrējumiem, darbs ar mācību grāmatu un izdales materiāliem, diskusija.
Struktūra – ievads, jaunās vielas iztirzājums, mācību vingrinājumi, patstāvīgais darbs.
Laika sadalījums –
• Ievads – 5 minūtes.
• Jaunās vielas iztirzājums – 15 minūtes.
• Mācību vingrinājumi – 10 minūtes.
• Patstāvīgais darbs – 10 minūtes.


2. stunda
Nodarbības temats – tamborēšana.
Apakštemats - tamborēšanas materiāli un darba rīki.
Mērķis – Iepazīstināt skolēnus ar tamborēšanas drošības noteikumiem, darbarīkiem, materiāliem un pamatelementiem.
Uzdevumi –
1. Apgūt tamborēšanas tehnikas pamatelementus.
2. Novērtēt mācību stundā paveikto.

Autora komentārsAtvērt
Atlants