Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Klases savstarpējās attiecības', 1.
  • Referāts 'Klases savstarpējās attiecības', 2.
  • Referāts 'Klases savstarpējās attiecības', 3.
  • Referāts 'Klases savstarpējās attiecības', 4.
  • Referāts 'Klases savstarpējās attiecības', 5.
  • Referāts 'Klases savstarpējās attiecības', 6.
  • Referāts 'Klases savstarpējās attiecības', 7.
  • Referāts 'Klases savstarpējās attiecības', 8.
  • Referāts 'Klases savstarpējās attiecības', 9.
  • Referāts 'Klases savstarpējās attiecības', 10.
  • Referāts 'Klases savstarpējās attiecības', 11.
  • Referāts 'Klases savstarpējās attiecības', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
2.  Saskarsme    3
2.1.  Saskarsmes veidi    4
2.2.  Saskarsme caur pašapziņu un pašvērtējumu    6
3.  Faktori, kas ietekmē savstarpējās attiecības klases kolektīvā    7
3.1.  Savstarpējā cieņa    8
3.2.  Varas demonstrēšana    8
3.3.  Atriebība    8
3.4.  Norobežošanās    9
3.5.  Sacensība    9
4.  Klases savstarpējās attiecības manā klasē    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

Uzsākot skolas gaitas bērnu aktivitātes palielinās, palielinās sociālais kontakts un parādās mērķis un motivācija bērna darbībai. Tas neizbēgami noved pie dažādām konfliktsituācijām, kurās bērns rīkojas neatbilstoši sabiedrībā pieņemtajām normām. Kā viena no šīm problēmām var būt klases kolektīva savstarpējā nesaprašanās.
Klases kolektīva savstarpējās attiecības ir kļuvušas par skolotāja galveno problēmu. Tādēļ es vēlējos izstudēt kādi iemesli ir klases kolektīva sasvstarpējajām nesaskaņām.
Kāpēc, klasē rodas nesaskaņas? Atbildēt uz šo jautājumu ir diezgan grūti, jo cēlonis ir jāmeklē gan skolēnos, gan skolotājā. „Skolēnu uzvedības problēmas netiks atrisināta, kamēr nebūs saskatīta un pareizi lokalizēta pamat kļūda.” [1:5]
Man šī problēma ieinteresēja tādēļ, ka es bieži savos skolas gados saskāros ar šādu problēmu, ka kāds klasē tiek atstumts un nepieņemts klases kolektīvā.
Savā darbā es meklēju faktorus, kas ietekmē klases savstarpējās attiecības, kā galveno es uzsvēru skolotāju un pēc tam skolēnu rakstura īpašības.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants