Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Mazumtirdzniecības indekss', 1.
  • Prezentācija 'Mazumtirdzniecības indekss', 2.
  • Prezentācija 'Mazumtirdzniecības indekss', 3.
  • Prezentācija 'Mazumtirdzniecības indekss', 4.
  • Prezentācija 'Mazumtirdzniecības indekss', 5.
  • Prezentācija 'Mazumtirdzniecības indekss', 6.
  • Prezentācija 'Mazumtirdzniecības indekss', 7.
  • Prezentācija 'Mazumtirdzniecības indekss', 8.
  • Prezentācija 'Mazumtirdzniecības indekss', 9.
  • Prezentācija 'Mazumtirdzniecības indekss', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa vides vērtējuma metodika
Lai noteiktu plaša patēriņa preču aprites indeksu, jāapzina statistikas dati par mazumtirdzniecības apgrozījuma lielumu un ejošākām nozarēm, jāsalīdzina reklāmas masu medijos vadošās nozares un to investēto līdzekļu lielums, kā arī jāveic novērojumi par preču grupām un veikalu veidiem, kas atrodami uz galvenās tirdzniecības ielas. Iegūto kopainu var salīdzināt ar banku ekspertu izteikto, uz datiem balstīto analīzi.

Balstoties uz šo indeksu var izdarīt secinājumus par iedzīvotāju labklājības līmeni un pirktspēju, attiecīgi plānot preču krājumu apjomus vai jaunu biznesa virzienu attīstīšanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants