Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma', 1.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma', 2.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma', 3.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Darba autors uzskata, ka pirms sākt runāt par sabiedriskajām sttiecībām ir būtiski noskaidrot sabiedrisko attiecību skaidrojumu. Darba autors piedāvā aplūkot dažas no piedāvātajām defenīcijām.
Kā pirmo apskatīs PRSA jeb Amerikas sabiedrisko attiecību biedrības piedāvāto definīciju. PRSA sabiedriskās attiecības definē šādi: Sabiedriskās attiecības ir stratēģisks komunikācijas process, kas veido savstarpēji izdevīgas attiecības starp organizācijām un to publiku.
Kā otru definīciju autors piedāvā aplūkot CIPR jeb Nofraktēts Sabiedrisko attiecību institūts. Šis institūts publiskās attiecības definē šādi: sabiedriskās attiecības ir par reputāciju - rezultāts tam, ko tu dari, ko tu saki un ko citi par tevi saka. Sabiedriskās attiecības ir disciplīna, kas rūpējas par reputāciju, lai gūtu izpratni un atbalstu un ietekmētu viedokli un uzvedību. Tie ir plānotie un pastāvīgie centieni noteikt un saglabāt organizācijas un tās sabiedrības labo gribu un savstarpējo sapratni.
Autors aplūkojot šīs abas definīcijas, var secināt, ka sabiedriskās attiecības ir plānoti un stratēģiski centieni uzlabot uzņēmuma vai organizāciju tēlu sabiedrības acīs, kas patērētājam veidos uzticību pret šo uzņēmumu, kas iespējams var būt noteicošais pirkuma izdarīšans brīdī.

Autora komentārsAtvērt
Atlants